• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Är det här på riktigt?

loveg

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
24 April 2015
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
107
Poäng
297
Jag har fått kämpa mycket med mitt självförakt vilket ju stundom skapat stor ångest.
Men det har funnits folk i min närhet som visat att de är beredda att ge mig en chans till. Vilket ju innebär att jag också måste ge mig själv chansen. För ångest kan leda till återfall. Jag har lite olika kbt övningar som jag kör när jag känner myrkrypningarna komma...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 799
Mottagna reaktioner
1 573
Poäng
1 117
Otroligt skönt att höra. Och stort grattis.

Registrera dig på spelpaus.se utan att tveka.

Det är otroligt viktigt, lita inte på dig själv att du kan sluta spela. Utan se till att du inte kan spela mera. Detta är en chans man kanske bara får en gång i livet för att rädda sin familjerelation och återta kontrollen.

Skulle man själv välja att bli spelfri blir det lätt att man glömmer bort eller underskattar vad spelandet innebär efter 3 månader. Mitt vad det är så har man ett återfall man ångrar resten av livet. Ta verkligen vara på denna chans.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp